
Krzysztof Gawkowski
Wicepremier, Minister Cyfryzacji

Krzysztof Gawkowski
Wicepremier, Minister Cyfryzacji

Krzysztof Paszyk
Minister Rozwoju i Technologii

Krzysztof Paszyk
Minister Rozwoju i Technologii

gen. dyw. Karol Molenda
Dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni

gen. dyw. Karol Molenda
Dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni

Maciej Lasek
Sekretarz stanu, Pełnomocnik Rządu do spraw Centralnego Portu Komunikacyjnego, Ministerstwo Infrastruktury

Maciej Lasek
Sekretarz stanu, Pełnomocnik Rządu do spraw Centralnego Portu Komunikacyjnego, Ministerstwo Infrastruktury

Miłosz Motyka
Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Klimatu i Środowiska

Miłosz Motyka
Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Klimatu i Środowiska
Podsekretarz stanu w Ministerstwie Klimatu i Środowiska, odpowiedzialny za sektor odnawialnych źródeł energii oraz elektroenergetyki. Z wykształcenia jest magistrem inżynierem środowiska, absolwentem Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie. Zaangażowany w działalność społeczną, w latach 2017-2023 pełnił funkcję prezesa Forum Młodych Ludowców. Absolwent Szkoły Liderów Politycznych. Od 2019 roku rzecznik prasowy oraz sekretarz Rady Naczelnej Polskiego Stronnictwa Ludowego. Od 2024 radny sejmiku Województwa Małopolskiego, gdzie pełni funkcję wiceprzewodniczącego Komisji Ochrony Środowiska i Bezpieczeństwa Publicznego.

Rafał Rosiński
Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Cyfryzacji

Rafał Rosiński
Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Cyfryzacji

Michał Szczerba
Poseł do Parlamentu Europejskiego, Komisja Bezpieczeństwa i Obrony Parlamentu Europejskiego

Michał Szczerba
Poseł do Parlamentu Europejskiego, Komisja Bezpieczeństwa i Obrony Parlamentu Europejskiego

Michał Ciemięga
Doradca Zarządu Stowarzyszenia Ekspertów Bezpieczeństwa RP ds. Cyberbezpieczeństwa i Sztucznej Inteligencji

Michał Ciemięga
Doradca Zarządu Stowarzyszenia Ekspertów Bezpieczeństwa RP ds. Cyberbezpieczeństwa i Sztucznej Inteligencji

Piotr Ciepiela
Globalny Lider Bezpieczeństwa Architektury i Nowoczesnych Technologii, Partner, EY Polska

Piotr Ciepiela
Globalny Lider Bezpieczeństwa Architektury i Nowoczesnych Technologii, Partner, EY Polska

dr inż. Janusz Czaja
Dyrektor Biura Rozwoju i Badań, Huta Stalowa Wola (HSW)

dr inż. Janusz Czaja
Dyrektor Biura Rozwoju i Badań, Huta Stalowa Wola (HSW)
Janusz Czaja – Dyrektor Biura Rozwoju i Badań Huty Stalowa Wola S.A. Doktor nauk technicznych. Po ukończeniu studiów na Politechnice Rzeszowskiej od 1986 roku związany z Hutą Stalowa Wola – od stanowiska konstruktora oprzyrządowania, następnie jako kierownik działu technologicznego i Główny Technolog, Dyrektor Operacyjny a od 2023 jako Dyrektor Biura. Przez kilka lat współpracował z Wydziałem Mechaniczno – Technologicznym Politechniki Rzeszowskiej w Stalowej Woli jako adiunkt. Obecnie kieruje zespołem ponad 100 osób – konstruktorów i badaczy – który zajmuje się projektowaniem i badaniem wyrobów oferowanych przez Hutę Stalowa Wola, głównie sprzętu wojskowego.

dr Filip Czernicki
Prezes Zarządu, Centralny Port Komunikacyjny

dr Filip Czernicki
Prezes Zarządu, Centralny Port Komunikacyjny
Dr Filip Czernicki – Prezes Zarządu CPK. Doktor nauk prawnych, radca prawny i wykładowca akademicki.
Ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży lotniczej i zarządzaniu zespołami ludzkimi. Pracując w P.P. Porty Lotnicze zajmował się inicjowaniem, prowadzeniem oraz nadzorowaniem realizacji projektów strategicznych, takich jak: Chopin Airport City, rozbudowa Lotniska Chopina. Przez kilka lat pełnił funkcję Prezesa Rady Nadzorczej Portu Lotniczego Szczecin-Goleniów Sp. z o.o., W okresie 2006-2012 był Pełnomocnikiem ds. uruchomienia lotniska w Modlinie.
Nadzorował prace związane z opracowaniem i wdrożeniem Strategii PPL oraz Planu Generalnego Lotniska Chopina. Przez wiele lat odpowiadał za wykonywanie polityki właścicielskiej oraz nadzór nad spółkami zależnymi w PPL. Prowadził analizy rynku potencjalnych inwestycji w sektorze lotniskowym i pozalotniczym oraz zarządzał portfelem projektów strategicznych w PPL.

Dariusz Darnowski
Dyrektor Pionu Organizacji Międzynarodowych i Rozwiązań dla Sektora Bezpieczeństwa, Asseco Poland

Dariusz Darnowski
Dyrektor Pionu Organizacji Międzynarodowych i Rozwiązań dla Sektora Bezpieczeństwa, Asseco Poland
Dyrektor Pionu Organizacji Międzynarodowych i Rozwiązań dla Sektora Bezpieczeństwa w Asseco Poland
Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych, gdzie w 1999 roku uzyskał tytuł magistra inżyniera informatyki. Ukończył również Podyplomowe Studium Menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (2002) oraz studia podyplomowe z zarządzania projektami w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku (2006).
Od 1998 roku nieprzerwanie związany z Asseco Poland S.A. oraz jej poprzednikami – PROKOM Software S.A. i SOFTBANK S.A.
W ramach Asseco Poland odpowiada za tworzenie dedykowanego oprogramowania i dostarczanie specjalizowanych usług IT dla polskich służb mundurowych oraz instytucji i agencji UE i NATO.

Krzysztof Dyki
Prezes, ComCERT
Przed objęciem funkcji Prezesa ComCERT S.A. był między innymi autorem oprogramowania dla organów państwowych objętego ochroną informacji niejawnych. Współpracował z urzędami administracji rządowej, organami rządowej administracji zespolonej oraz jednostkami sektora finansów publicznych, w tym państwowymi instytucjami publicznoprawnymi.
W latach 2016-2017 współtwórca i Członek Zarządu spółki Aplikacje Krytyczne należącej do Ministerstwa Finansów, tworzącej analityczne systemy informatyczne wspomagające Administrację Podatkową i inne organy państwa w działalności karno-skarbowej oraz przeciwdziałaniu nieprawidłowościom finansowym. W latach 2017-2019 Członek Zarządu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych nadzorujący utrzymanie i rozwój systemów IT przetwarzających dane ponad 25 mln klientów ZUS i transakcje o wartości ponad 300 mld zł rocznie. Odpowiedzialny za cyfrowe wdrożenie reformy emerytalnej w roku 2017 oraz pozostałych projektów krajowych: centralizacji płatności składek społecznych (e-Składka), elektronizacji akt pracowniczych (e-Akta) i elektronizacji zwolnień lekarskich (e-ZLA).
Pełnił funkcję Członka Rady do Spraw Cyfryzacji powołanej przez Ministra Cyfryzacji, Członka Rady Naukowej NASK oraz Doradcy Komitetu Sterującego projektu elektronicznego dowodu osobistego (e-Dowód) – będąc powołanym łącznie przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministra Cyfryzacji oraz Ministra Zdrowia. Pełnił funkcję doradcy Prezesów wybranych spółek Skarbu Państwa. Jest członkiem Naukowo-Eksperckiej Rady Cyberbezpieczeństwa przy Wyższej Szkole Policji w Szczytnie. Posiada uprawnienia biegłego sądowego z zakresu IT, inżynierii wstecznej, cyberbezpieczeństwa i praw autorskich w IT.

Wasyl Bodnar
Ambasador Nadzwyczajny i Pełnomocny Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej

Wasyl Bodnar
Ambasador Nadzwyczajny i Pełnomocny Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej

Maciej Borecki
Ekspert sektora defence

Maciej Borecki
Ekspert sektora defence

Łukasz Chaberski
Prezes Zarządu, Polskie Porty Lotnicze

Łukasz Chaberski
Prezes Zarządu, Polskie Porty Lotnicze

Jacek Czech
Dyrektor Biura Transformacji Cyfrowej, Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych

Jacek Czech
Dyrektor Biura Transformacji Cyfrowej, Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych

Cezary Dominiak
Prezes Zarządu, Rosomak S.A.

Cezary Dominiak
Prezes Zarządu, Rosomak S.A.
Doświadczony menedżer i ekspert w zarządzaniu oraz finansach z ponad
30-letnią praktyką w środowisku akademickim i biznesowym. Doktor nauk ekonomicznych (Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 1996), specjalizujący się w zagadnieniach wielokryterialnego wspomagania decyzji. Za pracę doktorską otrzymał Nagrodę Prezesa Rady Ministrów w dziedzinie ekonomii.
Karierę zawodową rozpoczął jako asystent, a później adiunkt na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, rozwijając działalność naukowo-dydaktyczną. Pracę na uczelni łączył z prowadzoną działalnością doradczą oraz ekspercką specjalizując się w planowaniu finansowym, analizie projektów inwestycyjnych, zarządzaniu ryzykiem oraz zarządzaniu projektami.
Pełnił liczne funkcje kierownicze oraz zasiadał w zarządach wielu spółek. Od 2013 roku zatrudniony w Rosomak S.A. na stanowisku Dyrektora Departamentu Finansów i Polityki Personalnej, Członka Zarządu. W listopadzie 2024 roku został powołany na Prezesa Zarządu Spółki.

Andrzej Dopierała
Prezes Asseco Data Systems i Wiceprezes Asseco Poland

Andrzej Dopierała
Prezes Asseco Data Systems i Wiceprezes Asseco Poland
Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydziału Elektrycznego, gdzie w 1988 roku uzyskał tytuł magistra inżyniera elektryka.
Rozpoczął karierę zawodową w Stanach Zjednoczonych jako inżynier serwisowy oraz jako dyrektor serwisu w firmie usługowej Hogan Technical Services zajmującej się naprawą i konserwacją urządzeń elektroniki przemysłowej. W latach 1989-1991 pracował w kanadyjskiej firmie zajmującej się projektowaniem, produkcją oraz sprzedażą urządzeń elektronicznych dla przemysłu wydobywczego. W latach 1992-1993 pracował w Bull Poland oraz w Digital Equipment Polska.
W okresie od stycznia 1994 roku do lutego 2006 roku pracował w HP Polska, pełniąc kolejno funkcje: Dyrektora Marketingu i Kanałów Partnerskich (styczeń 1994 roku – maj 1996 roku), Dyrektora Działu Produktów Komputerowych (maj 1996 roku – lipiec 1998 roku) oraz Prezesa Zarządu (lipiec 1998 roku – luty 2006 roku). W 2006 roku objął funkcję Prezesa Zarządu Oracle Polska. W okresie od czerwca 2006 roku do listopada 2007 roku był Dyrektorem Oracle Fusion Middleware w Europie Centralnej. W okresie od września 2013 roku do czerwca 2016 roku sprawował funkcję Wiceprezesa Zarządu Asseco Poland odpowiedzialnego za Pion Infrastruktury, Centrum Przetwarzania Danych oraz Dział Teleinformatyki.
Od 4 stycznia 2016 roku jest Prezesem Zarządu Asseco Data Systems – spółki utworzonej poprzez konsolidację sześciu polskich spółek z Grupy Asseco i Pionu Infrastruktury z Asseco Poland. Od 1 października 2017 roku sprawuje funkcję Wiceprezesa Zarządu Asseco Poland. Jest Przewodniczącym Rady Nadzorczej w spółkach ComCERT, Pirios i National Defence Systems oraz Wiceprzewodniczącym Rady Nadzorczej w Asseco Cloud.

Andrzej Dulka
Prezes, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji

Andrzej Dulka
Prezes, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji

insp. Małgorzata Fąfara
I Zastępca Komendanta Wojewódzkiego Policji w Rzeszowie, Policja

insp. Małgorzata Fąfara
I Zastępca Komendanta Wojewódzkiego Policji w Rzeszowie, Policja

Konrad Fijołek
Prezydent Rzeszowa Współprzewodniczący Kongresu Bezpieczeństwo Polski

Konrad Fijołek
Prezydent Rzeszowa Współprzewodniczący Kongresu Bezpieczeństwo Polski
Konrad Fijołek urodził się w 1976 roku w Rzeszowie. Jest absolwentem IV Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Rzeszowie i Wydziału Socjologii Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Rzeszowie. W 2018 roku uzyskał tytuł Executive Master of Business Administration w Apsley Business School of London.
W latach 1998 – 2021 radny miasta Rzeszowa. W latach 2006–2010 przewodniczący Rady Miasta Rzeszowa, a od 2010 roku wiceprzewodniczący Rady Miasta Rzeszowa.
Od wielu lat tworzy liczne inicjatywy na rzecz mieszkańców. W 2015 r. powołał jeden z pierwszych ruchów miejskich w Rzeszowie – „Rzeszów Smart City”. Ruch stał się m.in. propagatorem wykorzystania nowoczesnych technologii w zarządzaniu miastem.
Jest współautorem pionierskiego projektu Urban Lab, miejskiego laboratorium w centrum Rzeszowa. Miejsca otwartego dla ambitnych i kreatywnych ludzi, którzy chcą wpływać na jakość życia w mieście. Pomaga w tym zespół naukowców, osób z organizacji pozarządowych oraz biznesu. Wszystko po to, by rozwiązywać lokalne problemy i ułatwiać życie miejscowej społeczności.
W dniu 13 czerwca 2021 roku wygrał w I turze przedterminowe wybory na Prezydenta Miasta Rzeszowa.

Adam Filutowski
Wiceprezesa Zarządu, KredoBank SA.

Adam Filutowski
Wiceprezesa Zarządu, KredoBank SA.
Ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu IT, transformacji cyfrowej i sektorze finansowym.
Wykształcenie: magister inżynier informatyk (Politechnika Warszawska), MBA (SGH Warszawa), studia podyplomowe z zarządzania projektami IT.
Pracował w czołowych polskich firmach: PKO BP Finat, PKO TFI, PKP S.A., Ridango AS, Looksoft, Mera Systemy. Kierował działami IT, sprzedaży, R&D oraz realizował projekty z zakresu bezpieczeństwa informacji zgodnie z normą ISO 27001.
Od 2024 roku pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu Kredobanku.

Mikołaj Firlej
Co-founder, General Partner, Expeditions Fund

Mikołaj Firlej
Co-founder, General Partner, Expeditions Fund

Beata Frankiewicz-Boniecka
Dyrektor Departamentu Klientów Strategicznych, Bank Pekao

Beata Frankiewicz-Boniecka
Dyrektor Departamentu Klientów Strategicznych, Bank Pekao
Od ponad 20 lat związana z bankowością korporacyjną specjalizująca się w realizacji strategicznych projektów korporacyjnych; w latach 2008 – 2025 zajmowała szereg menedżerskich i wysokospecjalistycznych stanowisk. Odpowiedzialna za relację z największymi podmiotami korporacyjnymi na rynku polskim; członek Rady ds. ESG Banku Pekao.
Obecnie zarządza Departamentem Klientów Strategicznych w Banku Polska Kasa Opieki S.A. gdzie odpowiada za przygotowanie struktur finansowych dla najważniejszych projektów inwestycyjnych oraz największych fuzji i przejęć na rynku polskim. Posiada wieloletnie doświadczenie w strukturyzacji specjalistycznych projektów w Polsce i za granicą (project finance, M&A, bankowość inwestycyjna).
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ukończyła studia Executive MBA na Uniwersytecie Warszawskim a także szereg studiów podyplomowych na Stanford Graduate Business School w USA, Szkole Głównej Handlowej oraz UE w Poznaniu. Uczestniczyła w licznych szkoleniach dla najwyższej kadry zarządzającej w tym Advanced Management Programme na INSEAD we Francji, Digital Transformation Programme na IMD w Szwajcarii oraz Oxford Leadership Academy w Wielkiej Brytanii.

Przemysław Gęsiak
Kierownik Zespołu ds. Sieci Plus MCX

Przemysław Gęsiak
Kierownik Zespołu ds. Sieci Plus MCX
Absolwent Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej oraz Studiów Podyplomowych z zakresu Zarządzania Projektami Szkoły Głównej Handlowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowiskach specjalistycznych oraz menadżerskich w firmach telekomunikacyjnych Telefonia Dialog oraz Polkomtel. Obecnie pełni rolę Kierownika Zespołu oraz Lidera projektu „Budowy Sieci Łączności Krytycznej LTE” z wykorzystaniem pasma 420MHz.

Piotr Gołębiowski
Wiceprezes Zarządu, TAURON Polska Energia

Piotr Gołębiowski
Wiceprezes Zarządu, TAURON Polska Energia
Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Ukończył również podyplomowe Międzynarodowe Studia Menedżersko-Finansowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, Międzynarodowe Studia Podyplomowe Menadżersko-Marketingowe na Uniwersytecie Technicznym w Brnie, program Strategiczna Akademia Przywództwa organizowany przez ICAN Institute oraz studia Master of Business Administration na The Brennan School of Business of Dominican University, River Forest Illinois w USA.
Od 28 lat związany z sektorem energetycznym, specjalizuje się głównie w zagadnieniach związanych z hurtowym i detalicznym handlem na rynkach energii, transakcjami zabezpieczającymi aktywa (hedging) oraz zarządzaniem ryzykiem w energetyce.
Od 2012 r. związany z Grupą TAURON, gdzie pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu w spółkach TAURON Sprzedaż sp. z o.o. i TAURON Sprzedaż GZE sp. z o.o. (2012-2016), Dyrektora Wykonawczego ds. Obrotu w TAURON Polska Energia S.A. (2016-2019), Członka Zarządu TAURON Czech Energy s.r.o. (2018-2019), a od 2019 r. – Dyrektora Wykonawczego ds. Zarządzania Portfelem w TAURON Polska Energia S.A. W marcu 2024 roku objął stanowisko Wiceprezesa Zarządu ds. Handlu.
W latach 2006-2011 zatrudniony w Vattenfall Sales Poland jako Dyrektor ds. Portfela Energii i Cenotwórstwa, a następnie Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Portfela Energii i Cenotwórstwa.
W latach 1995-2005 pracował w spółkach Górnośląskiego Zakładu Elektroenergetycznego S.A., gdzie zajmował stanowiska m.in. Kierownika Działu Zarządzania Popytem, Kierownika Działu Cenotwórstwa, Wicedyrektora ds. Rozwoju Produktów, Kierownika Działu Cenotwórstwa i Taryf.
Od 2019 r. Pan Piotr Gołębiowski pełni funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej TAURON Sprzedaż sp. z o.o., a w 2022 r. pełnił także funkcję Członka Rady Nadzorczej spółki Nowe Jaworzno Grupa TAURON sp. z o.o.

Adam Góral
Przewodniczącym Rady Nadzorczej Podkarpackiego Klubu Biznesu, Prezes Zarządu Asseco Poland

Adam Góral
Przewodniczącym Rady Nadzorczej Podkarpackiego Klubu Biznesu, Prezes Zarządu Asseco Poland

gen. broni rez. Jarosław Gromadziński
Prezes, Academy Defence24
Generał posiada imponujące 35-letnie doświadczenie zdobyte podczas służby wojskowej na wszystkich strzeblach dowodzenia w Siłach Zbrojnych RP w kraju i zagranicą, począwszy od dowodzenia batalionem, brygadą, dywizją kończąc na dowodzeniu międzynarodowym Eurokorpusem w Strasburgu.
Posiada bogate doświadczenie w współpracy międzynarodowej i sojuszniczej zdobyte między innymi podczas współpracy z NATO Forward Presence (eFP) jak również podczas służby w Security Assistance Group – Ukraine (SAG-U). Ponadto trzykrotnie uczestniczył w misjach poza granicami kraju MNDCS – Irak (2004), UNDOF (2008), NTM-I (2009).
Jest absolwentem studiów i kursów między innymi w NATO Defence College, NATO School Oberammergau, Baltic Defence College, Defence Academy of the United Kingdom, Akademii Obrony Narodowej, Wojskowej Akademii Technicznej oraz Akademii Marynarki Wojennej.
Specjalizuje się problematyce współczesnego przywództwa jak również w krajowym systemie zarządzania kryzysowego oraz reagowaniu kryzysowym NATO. Od pięciu lat zajmuję się również problematyką cyberbezpieczeństwa.

Aleksandra Gryguć
Dyrektor Pionu Bezpieczeństwa i Ochrony, Koordynator Systemu Zarządzania Ciągłością Działania, Inspektor Ochrony Danych, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie

Aleksandra Gryguć
Dyrektor Pionu Bezpieczeństwa i Ochrony, Koordynator Systemu Zarządzania Ciągłością Działania, Inspektor Ochrony Danych, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie

Piotr Hac
Dyrektor Biura Analiz Bezpieczeństwa, ORLEN

Piotr Hac
Dyrektor Biura Analiz Bezpieczeństwa, ORLEN
Piotr Hac, doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauk o bezpieczeństwie, funkcjonariusz Policji w latach 1993-2016, inspektor w stanie spoczynku, były dyrektor Biura Spraw Wewnętrznych Komendy Głównej Policji, adiunkt na Wydziale Bezpieczeństwa Narodowego Akademii Sztuki Wojennej, były zastępca dyrektora Instytutu Bezpieczeństwa Państwa, aktualnie Dyrektor Biura Analiz Bezpieczeństwa w Obszarze Kontroli i Bezpieczeństwa ORLEN S.A., autor i współautor kilkudziesięciu publikacji naukowych oraz popularnonaukowych o tematyce bezpieczeństwa, były ekspert CEPOL, członek zarządu Towarzystwa Wiedzy Obronnej oraz członek Polskiego Towarzystwa Kryminologicznego im. prof. St. Batawii.

prof. dr hab. inż. Zbigniew Hanzelka
Katedra Energoelektroniki i Automatyki Systemów Przetwarzania Energii, AGH

prof. dr hab. inż. Zbigniew Hanzelka
Katedra Energoelektroniki i Automatyki Systemów Przetwarzania Energii, AGH

Honorata Hencel
Dyrektor Zarządzająca, Boeing Poland and Ukraine

Honorata Hencel
Dyrektor Zarządzająca, Boeing Poland and Ukraine

Tony Housh
Principal / Board Member, CGC Advisors / Amcham Poland

Tony Housh
Principal / Board Member, CGC Advisors / Amcham Poland
Tony Housh jest doradcą strategicznym i członkiem zarządu z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w Polsce i Europie Środkowej. Zajmował stanowiska kierownicze i w zarządach firm – w tym Northrop Grumman i CEDC, a także w radach nadzorczych.
Był przewodniczącym American Chamber of Commerce (2015-2025) i nadal zasiada w zarządzie. Tony jest Senior Fellow w Atlantic Council i absolwentem Katholieke Universiteit Leuven i University of Kansas.

dr Pawel Huras
Menedżer & Kierownik Programu IDA dot. rozwoju technologii podwójnego zastosowania, Polski Funduszu Rozwoju S.A.

dr Pawel Huras
Menedżer & Kierownik Programu IDA dot. rozwoju technologii podwójnego zastosowania, Polski Funduszu Rozwoju S.A.
dr Paweł Huras – Menedżer Zespołu Innowacji w Polskim Funduszu Rozwoju, gdzie od ponad trzech lat odpowiada za realizację programu rozwoju technologii o potencjale podwójnego zastosowania (dual-use) pod kryptonimem IDA. Program wspiera identyfikację wyzwań technologicznych oraz adaptację rozwiązań powstających w środowisku startupowym do potrzeb sektora bezpieczeństwa i obronności. Kluczowym elementem działań jest także budowanie współpracy między przemysłem obronnym, innowatorami oraz funduszami venture capital.
Doktor nauk o zarządzaniu, z praktycznym doświadczeniem w zakresie komercjalizacji technologii, zdobytym m.in. w centrum transferu technologii. Od lat działa na styku nauki, biznesu i sektora publicznego, wspierając rozwój innowacji o znaczeniu strategicznym.

Stanisław Kastory
Współzałożyciel & Partner, Expeditions Fund

Stanisław Kastory
Współzałożyciel & Partner, Expeditions Fund

dr inż. Andrzej Kilian
Co-Owner, Turrim

dr inż. Andrzej Kilian
Co-Owner, Turrim
Absolwent Wydziału Cybernetyki Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie. Pracę doktorską obronił w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. Od początku kariery związany z informatycznymi systemami zarządzania, kierowania i dowodzenia.
Współtwórca rozwiązań systemowych eksploatowanych w obszarze bezpieczeństwa morskiego państwa, w tym przez Marynarkę Wojenną RP, Morski Oddział Straży Granicznej, Służbę Ratownictwa Morskiego (SAR). Przy jego współudziale i pod jego kierownictwem powstał system dowodzenia polskich okrętów Marynarki Wojennej serii „KORMORAN”.
W swojej karierze współtworzył także zaawansowane systemy biznesowe integrujące kompleksowo rozliczenia finansowe, celne, logistykę, globalne zarządzanie zasobami oraz realizację wsparcia serwisowego.
Kierując przez kilka kadencji OBR CTM S.A. wdrożył szereg zmian organizacyjnych i zasad w funkcjonowaniu spółki, które wpłynęły na wzrost jej pozycji biznesowej. Piastując funkcję wiceprezesa Krajowej Izby Gospodarki Morskiej aktywnie działał na rzecz wzmacniania potencjału przemysłu morskiego.
Dzisiaj działając w ramach Turrim sp. z o.o. wspiera wiedzą ekspercką przedsiębiorców, którzy realizują ambitną strategię wejścia w obszar nowatorskich systemów tworzących bezpieczeństwo państwa. Działania te przynoszą efekty w postaci innowacyjnych technologii i wyrobów.

Kordian Kolbiarz
Burmistrz Nysy

Kordian Kolbiarz
Burmistrz Nysy

Agnieszka Gawęcka-Kopytko
Szefowa Zespołu Zarządzania Operacyjnego i Ciągłości Działania, IT i OT, Grupa Tauron

Agnieszka Gawęcka-Kopytko
Szefowa Zespołu Zarządzania Operacyjnego i Ciągłości Działania, IT i OT, Grupa Tauron

Marek Kowalski
Dyrektor Departamentu Finansowania Strukturyzowanego i Nieruchomości, BNP Paribas Bank Polska SA

Marek Kowalski
Dyrektor Departamentu Finansowania Strukturyzowanego i Nieruchomości, BNP Paribas Bank Polska SA

Damian Dominik Kozłowski
Ekspert ds. cyberbezpieczeństwa, Instytut Energetyki-Państwowy Instytut Badawczy

Damian Dominik Kozłowski
Ekspert ds. cyberbezpieczeństwa, Instytut Energetyki-Państwowy Instytut Badawczy
Damian Dominik Kozłowski od 23 lat związany z branżą IT, tworząc, współtworząc lub pełniąc funkcję koordynatora projektów informatycznych.
Brał aktywny udział we wdrożeniu wymagań normy ISO/IEC 27001 u jednego z wiodących krajowych dostawców energii. Certyfikowany audytor wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg normy PN-EN ISO/IEC 27001:2023-08 wydanym przez TUV NORD Polska, a także posiadacz certyfikatów z zakresu ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 oraz ISO 45001:2018, uzyskanych w DEKRA Polska Sp. z o.o.
Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, który ukończył także studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Z wyróżnieniem ukończył V edycję studiów podyplomowych MBA z zakresu zarządzania cyberbezpieczeństwem na Wydziale Cybernetyki Wojskowej Akademii Technicznej. Jego praca dyplomowa „Wyzwania i strategie w zakresie cyberbezpieczeństwa dla polskiej energetyki w świetle dyrektyw NIS 1 i NIS 2: Obecne praktyki i kierunki rozwoju” została obroniona pod okiem gen. brygady dr. inż. Mariusza Chmielewskiego, zastępcy Szefa Dowództwa Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni ds. IT, a jej recenzentem był dr inż. Grzegorz Jan Bliźniuk.
Aktywny jako trener i konsultant, nieustannie rozwija swoje kompetencje, pomagając firmom i instytucjom w budowaniu odporności na zagrożenia w cyfrowym świecie.

gen. Jarosław Kraszewski
Członek Zarządu, RBL Defence Polska

gen. Jarosław Kraszewski
Członek Zarządu, RBL Defence Polska

dr Grzegorz Krzeszowski
Politolog, Wyższa Szkoła Prawa i Administracji Rzeszowska Szkoła Wyższa

dr Grzegorz Krzeszowski
Politolog, Wyższa Szkoła Prawa i Administracji Rzeszowska Szkoła Wyższa
Dr Grzegorz Krzysztof Krzeszowski
IRAK – Misja na terenie Irackiego Kurdystanu w roli obserwatora referendum
niepodległościowego, doradcy Marszałka RP
a) rozmowy gospodarcze z Rządem Autonomicznego Irackiego Kurdystanu
b) rozmowy z przedstawicielami nauki
c) obserwacja referendum niepodległościowego
d) wizytacja obozów dla uchodźców
LITWA – Udział z ramienia Senatu RP w Polsko-Litewskim Forum Dialogu
a) aspekty ekonomiczne
b) kwestie kooperacji i dialogu
UKRAINA
a) Badania naukowe
b) Współpraca akademicka
MEKSYK
a) Organizacja międzynarodowej współpracy z zakresu bezpieczeństwa, ekonomii
Wyższa Szkoła Prawa i Administracji Rzeszowska Szkoła Wyższa
Bezpieczeństwo Wewnętrzne
Wykładowca – Adiunkt
Politechnika Warszawska
Wykładowca
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Chodkowskiej w Warszawie
Wykładowca – Adiunkt
Krajowa Szkoła Skarbowości
Kierownik Zespołu Współpracy Międzynarodowej
Organizowanie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa wschodniej granicy Unii Europejskiej

Teresa Kubas-Hul
Wojewoda Podkarpacki

Teresa Kubas-Hul
Wojewoda Podkarpacki

Agnieszka Kucharska
IT/OT/CISO-Ekspertka

Agnieszka Kucharska
IT/OT/CISO-Ekspertka

gen. bryg. dr Artur Kuptel
Szef Agencji Uzbrojenia

gen. bryg. dr Artur Kuptel
Szef Agencji Uzbrojenia
Gen. bryg. dr Artur KUPTEL jest absolwentem Wojskowej Akademii Technicznej oraz Akademii Obrony Narodowej. W 2007 r. ukończył Podyplomowe Studia Operacyjno-Taktyczne, a w 2022 r. Podyplomowe Studia Polityki Obronnej na Akademii Sztuki Wojennej. W 2011 r. uzyskał stopień naukowy doktora w dziedzinie nauk o obronności.
W 1998 r. rozpoczął służbę w 8 batalionie radiotechnicznym, w kolejnych latach służył w Centrum Operacji Powietrznych, a następnie w Akademii Obrony Narodowej. W latach 2014-2017 służył poza granicami państwa w międzynarodowych strukturach wojskowych w Sojuszniczym Dowództwie Transformacyjnym w Norfolk (HQ SACT) w Stanach Zjednoczonych.
Po powrocie ze Stanów Zjednoczonych pełnił służbę w Inspektoracie Implementacji Innowacyjnych Technologii Obronnych (I3TO) począwszy od stanowiska szefa Oddziału Identyfikacji i Analiz, poprzez szefa Oddziału Technologii Wsparcia Wojsk, a następnie Zastępcy Szefa I3TO.
Z dniem 19 lipca 2021 r., decyzją Ministra Obrony Narodowej, został wyznaczony na stanowisko Zastępcy Szefa Inspektoratu Uzbrojenia, a jednocześnie Szef MON powierzył mu pełnienie obowiązków na stanowisku Szefa Inspektoratu Uzbrojenia.
Z dniem 1 stycznia 2022 r., decyzją Ministra Obrony Narodowej, został wyznaczony na stanowisko Szefa Agencji Uzbrojenia.
Postanowieniem Prezydenta RP Andrzeja Dudy z dnia 3 sierpnia 2022 został mianowany na stopień generała brygady. Akt mianowania odebrał 15 sierpnia 2022 z rąk Prezydenta RP przed Grobem Nieznanego Żołnierza.
Za długoletnią służbę w wojsku i bardzo dobre wyniki w realizacji zadań obronnych odznaczony został Srebrnym Medalem za Długoletnią Służbę, Srebrnym Medalem „Za Zasługi dla Obronności Kraju” oraz Srebrnym Medalem „Siły Zbrojne w służbie Ojczyzny”.

dr hab. inż. Tomasz Kurzynowski
Pełnomocnik Rektora ds. współpracy z przemysłem, Politechnika Wrocławska

dr hab. inż. Tomasz Kurzynowski
Pełnomocnik Rektora ds. współpracy z przemysłem, Politechnika Wrocławska
Dr hab. inż. Tomasz Kurzynowski, profesor uczelni jest kierownikiem Katedry Technologii Laserowych, Automatyzacji i Organizacji Produkcji na Wydziale Mechanicznym Politechniki Wrocławskiej oraz Pełnomocnikiem Rektora ds. Współpracy z Przemysłem. Jest również absolwentem studiów podyplomowych i staży w Szkole Głównej Handlowej, Uniwersytecie Stanforda i MIT. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się na technologiach addytywnych, głównie opartych na przetwarzaniu proszków metali i polimerów, technologiach laserowych i inżynierii materiałowej. Wyniki wykorzystuje głównie w zastosowaniach praktycznych, jak ostatnio w barierach w technologii stealth, stopach na bazie niklu do druku 3D części silników odrzutowych czy zastosowaniach technik addytywnych w przemysłowych pompach ciepła. Kierował lub był członkiem zespołów w ponad 30 krajowych i europejskich projektach badawczych i inwestycyjnych.

Dariusz Kuś
Członek Zarządu, Centralny Port Komunikacyjny

Dariusz Kuś
Członek Zarządu, Centralny Port Komunikacyjny
Dariusz Kuś, członek zarządu spółki Centralny Port Komunikacyjny.
W latach 2007-2023 był prezesem spółki Port Lotniczym Wrocław, jednym z najlepiej ocenianych przez pasażerów lotnisk w Europie. Odpowiadał za zaprojektowanie, organizację finansowania, budowę i przeniesienie działalności lotniska do nowej lokalizacji, a później za realizację inwestycji, których celem był rozwój i modernizacja infrastruktury oraz podnoszenie standardu obsługi pasażerów. Lotnisko było wielokrotnie nagradzane tytułem Najlepszy Regionalny Port Lotniczy w Polsce.
Pracował w firmach inwestycyjnych jako dyrektor ds. inwestycji oraz zasiadał w zarządzie Banku Współpracy Europejskiej. Wcześniej był również dyrektorem Departamentu Bankowości Korporacyjnej w Kredyt Banku i Departamentu Skarbu w Banku Zachodnim WBK. Wykładał na wrocławskiej Akademii Ekonomicznej i Wyższej Szkole Bankowej.

st. bryg. mgr inż. Mariusz Lenartowicz
Dyrektor Biura Ochrony Ludności, Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej

st. bryg. mgr inż. Mariusz Lenartowicz
Dyrektor Biura Ochrony Ludności, Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
St. bryg. Mariusz Lenartowicz jest absolwentem Szkoły Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie (obecnie Akademia Pożarnicza), którą ukończył w 1997 r. jako inżynier pożarnictwa, a następnie w 1999 r. uzyskał tytuł magistra na tej uczelni. W 2018 r. ukończył studia podyplomowe z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy.
W trakcie pełnienia służby w 1997 r. został oddelegowany z Komendy Rejonowej PSP w Warszawie do pełnienia służby w Urzędzie Szefa Obrony Cywilnej Kraju.
W latach 1999 r. do 2011 r. pełnił służbę w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie.
W tym okresie wielokrotnie uczestniczył w działaniach ratowniczych na terenie województwa mazowieckiego. Pełnił również funkcję kierownika Wojewódzkiego Stanowiska Koordynacji Ratownictwa.
Od 2011 r. do 2022 r. pełnił służbę w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej w Biurze ds. Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej oraz w Krajowym Centrum Koordynacji Ratownictwa i Ochrony Ludności i Biurze Planowania Operacyjnego KG PSP.
W trakcie służby w KG PSP wyznaczony był do składu Rady do Spraw Ratownictwa przy Ministrze Spraw Wewnętrznych i Administracji.
W listopadzie 2022 r. został powołany na stanowisko dyrektora Biura Ochrony Ludności w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej.

Arkadiusz Lewicki
Koordynator Zespołu ds. Finansowania Obronności, Związek Banków Polskich

Arkadiusz Lewicki
Koordynator Zespołu ds. Finansowania Obronności, Związek Banków Polskich

Jacek Libucha
Prezes Zarządu Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego, PZL-Świdnik

Jacek Libucha
Prezes Zarządu Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego, PZL-Świdnik

Piotr Litwin
Starszy Analityk w Stowarzyszenie Demagog

Piotr Litwin
Starszy Analityk w Stowarzyszenie Demagog
Starszy analityk w Stowarzyszeniu Demagog. Fact-checker aktywnie zaangażowany w przeciwdziałanie dezinformacji politycznej. Od 2020 roku tropi fałszywe informacje w debacie publicznej i weryfikuje wypowiedzi polityków zarówno na szczeblu europejskim, ogólnopolskim, jak i samorządowym. Z wykształcenia kognitywista po Uniwersytecie Jagiellońskim, ze szczególnym zamiłowaniem do tematyki błędów poznawczych, odpowiedzialności za przekonania i epistemologii społecznej. Prelegent na konferencjach branżowych (np. Global Fact 11 Sarajevo) i akademickich (np. Law and Cognitive Science). Poza pracą analityczną prowadzi warsztaty z zakresu edukacji medialnej jako mentor w Akademii Fact-checkingu. Ma doświadczenie w pracy z młodzieżą, studentami, nauczycielami i przedstawicielami organizacji pozarządowych.

Łukasz Lorczak
Dyrektor Działu Usług Cyberbezpieczeństwa, Grupa Atos

Łukasz Lorczak
Dyrektor Działu Usług Cyberbezpieczeństwa, Grupa Atos
Dyrektor odpowiedzialny za usługi z zakresu cyberbezpieczeństwa, świadczący serwisy dla ponad 100 klientów na całym świecie – odpowiadał m.in. za bezpieczeństwo cybernetyczne Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Kierował zespołami operacyjnymi i projektowymi dla klientów z różnych krajów, zarówno w obszarze infrastruktury IT, jak i rozwiązań chmurowych oraz nowoczesnych platform cyfrowych. Entuzjasta wdrażania technologii IT w każdej dziedzinie biznesu i obserwowania efektów tej transformacji. Członek zespołu zarządzającego Atos w Polsce. Współzałożyciel start-upu z branży smart home.

dr Tomasz Łużak
Head of IT Security Solutions, Netia

dr Tomasz Łużak
Head of IT Security Solutions, Netia

Radosław Maćkiewicz
Dyrektor, Centralny Ośrodek Informatyki

Radosław Maćkiewicz
Dyrektor, Centralny Ośrodek Informatyki
Radosław Maćkiewicz pełni funkcję dyrektora Centralnego Ośrodka Informatyki od grudnia 2023 roku. Jest doświadczonym menadżerem w branży nowych technologii, w szczególności w cloud computingu, cyberbezpieczeństwie oraz zarządzaniu usługami IT.
Przez wiele lat pracował dla globalnych dostawców rozwiązań informatycznych, w tym dla firmy Microsoft oraz Hewlett-Packard. Jest wykładowcą akademickim z zakresu nowych technologii, przedsiębiorczości oraz praktycznej psychologii zarządzania.
Ukończył Politechnikę Warszawską oraz studia MBA realizowane przez Szkołę Biznesu przy Politechnice Warszawskiej, wspólnie z London Business School, HEC Paris oraz NHH Norwegian School of Economics.

Piotr Markowicz
Dyrektor Strategii i Rozwoju Biznesu ICT, Orange Polska

Piotr Markowicz
Dyrektor Strategii i Rozwoju Biznesu ICT, Orange Polska
Ekspert zaawansowanych rozwiązań ICT, w tym Internetu rzeczy i cyberbezpieczeństwa, . Ma ponad 20-letnie doświadczenie w ich tworzeniu i realizowaniu, zarówno na potrzeby firm krajowych, jak i międzynarodowych.
Odpowiada za ofertę Orange Polska, która oprócz cyberbezpieczeństwa i 5G , obejmuje zaawansowane rozwiązania sieciowe i komunikacyjne, rozwiązania IT – zarówno pod względem sprzętu, jak i oprogramowania. Rozwija też innowacyjne rozwiązania dla biznesu, które oparte są na nowoczesnych technologiach chmurowych, internetu rzeczy oraz sztucznej inteligencji

gen. bryg. Maciej Materka
Przewodniczący Rady, Frontline Foundation

gen. bryg. Maciej Materka
Przewodniczący Rady, Frontline Foundation

Karolina Matysiak
Dyrektor ds. Rozwoju Usług Płatniczych, Centralny Ośrodek Informatyki

Karolina Matysiak
Dyrektor ds. Rozwoju Usług Płatniczych, Centralny Ośrodek Informatyki

Artur Miękina
Dyrektor Sprzedaży Projektowej i Rozwoju e-Biznesu, Asseco Data Systems

Artur Miękina
Dyrektor Sprzedaży Projektowej i Rozwoju e-Biznesu, Asseco Data Systems
Absolwent Uczelni Łazarskiego. Wiceprzewodniczący i ekspert Komitetu Administracji Cyfrowej PIIT, Wiceprzewodniczący i Członek Rady Związku Cyfrowa Polska. Od prawie 20 lat związany z zagadnieniami architektury klucza publicznego (PKI) w tym podpisu elektronicznego. Obecne zainteresowania obejmują usługi zaufania i identyfikacji elektronicznej wynikające z rozporządzenia eIDAS oraz procesy transformacji cyfrowej i paperless. Współtworzył jedno z kwalifikowanych Centrów Certyfikacji w Polsce oraz uczestniczył w kluczowych projektach informatycznych z zakresu identyfikacji i uwierzytelniania. Pracę w Asseco Data Systems rozpoczął w czerwcu 2016 roku.

Radosław Nielek
Dyrektor, NASK PIB

Radosław Nielek
Dyrektor, NASK PIB
Profesor Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Autor ok. 100 artykułów nt. AI, wiarygodności informacji, uczenia maszynowego, automatycznej analizy tekstów i cyberbezpieczeństwa, opublikowanych m.in. w prestiżowych międzynarodowych czasopismach. Wieloletni doradca Komisji Cyfryzacji, Innowacyjności i Nowoczesnych Technologii Sejmu RP.

Jacek Oko
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Urząd Komunikacji Elektronicznej

Jacek Oko
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Urząd Komunikacji Elektronicznej

Władysław Ortyl
Marszałek województwa podkarpackiego

Władysław Ortyl
Marszałek województwa podkarpackiego
Marszałek Województwa Podkarpackiego wielu kadencji, inżynier – konstruktor lotniczy, samorządowiec, senator RP, sekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego, Radny Województwa Podkarpackiego wielu kadencji.
Urodził się w Mielcu, na Podkarpaciu. Jest inżynierem, ze specjalnością konstruktor lotniczy, absolwentem Wydziału Mechanicznego Politechniki Rzeszowskiej.
Pracę zawodową rozpoczął w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu, gdzie przez kilkanaście lat pracował jako specjalista-konstruktor. W roku 1992 został Prezesem Zarządu Agencji Rozwoju Regionalnego MARR S.A. w Mielcu, jednej z pierwszych w Polsce instytucji otoczenia biznesu, które miały stymulować rozwój przedsiębiorczości w regionie i kraju. Funkcję tę pełnił do 1998 roku. Był również członkiem rady programowej Krajowego Stowarzyszenia Agencji i Fundacji Rozwoju Regionalnego w Warszawie.
W 1998 roku swoją drogę zawodową związał z samorządem województwa. W latach 1998–2005 był Radnym Województwa Podkarpackiego I i II kadencji. W tym czasie był Członkiem Zarządu Województwa Podkarpackiego (1998–2002) oraz Wicemarszałkiem Województwa Podkarpackiego (2001–2002). Zajmował się m.in. programowaniem i wdrażaniem programów pomocowych Unii Europejskiej, planowaniem przestrzennym oraz rozwojem regionalnym. W latach 2001–2003 zasiadał w Radzie Nadzorczej Agencji Rozwoju Przemysłu S.A.
W 2005 roku został wybrany na Senatora Rzeczypospolitej Polskiej VI kadencji. Mandat senatorski pełnił do maja 2013 roku. W tym czasie, w latach 2005–2007 pełnił funkcję sekretarza stanu w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego, a w Senacie RP przewodniczył Komisji Obrony Narodowej oraz był wiceprzewodniczącym Komisji Samorządu Terytorialnego i Administracji Państwowej.
27 maja 2013 roku Sejmik Województwa Podkarpackiego powierzył mu funkcję marszałka województwa IV kadencji. Od tamtej pory, nieprzerwanie piastuje urząd Marszałka Województwa Podkarpackiego, w kolejnych V, VI i obecnej VII kadencji Samorządu Województwa Podkarpackiego. W 2015 roku został członkiem Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie RP Andrzeju Dudzie, zasiada w składzie Rady ds. Samorządu Terytorialnego przy Prezydencie RP. Od 2018 roku pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu Związku Województw Rzeczypospolitej Polskiej.
Od 2016 roku jest członkiem Europejskiego Komitetu Regionów, organu doradczego UE, będącego zgromadzeniem przedstawicieli samorządów z krajów członkowskich. W lutym 2020 r. został wybrany przewodniczącym grupy Europejskich Konserwatystów i Reformatorów w Komitecie Regionów, od czerwca 2022 roku jest jej wiceprzewodniczącym. W obecnym mandacie 2020-2025 Europejskiego Komitetu Regionów pełni funkcje: Członka Europejskiego Komitetu Regionów, Pierwszego Wiceprzewodniczącego Grupy Europejskich Konserwatystów i Reformatorów oraz Członka Prezydium Europejskiego Komitetu Regionów.
Od 1980 r. jest członkiem NSZZ „Solidarność”. Jest również członkiem Akcji Katolickiej. Należy do Prawa i Sprawiedliwości.
Za swe dokonania był wielokrotnie odznaczany: w 2015 roku przyznanym przez Prezydenta RP Andrzeja Dudę Krzyżem Komandorskim a w 2024 Krzyżem Komandorskim z Gwiazdą Orderu Odrodzenia Polski. W 2018 roku Prezes Rady Ministrów odznaczył go Medalem 100-lecia Odzyskania Niepodległości, a w 2019 Medal Stulecia Odzyskanej Niepodległości przyznał mu Prezydent RP.

Piotr Ozga
Dyrektor Biura Cyberbezpieczeństwa, Polska Grupa Lotnicza

Piotr Ozga
Dyrektor Biura Cyberbezpieczeństwa, Polska Grupa Lotnicza

Tomasz Paszkiewicz
Dyrektor, Ochrona i Odporność Infrastruktury Krytycznej, EY Polska

Tomasz Paszkiewicz
Dyrektor, Ochrona i Odporność Infrastruktury Krytycznej, EY Polska
Ekspert z kilkunastoletnim doświadczeniem w zakresie zabezpieczenia infrastruktury krytycznej
największych podmiotów gospodarczych w Polsce.
Wdrożył systemy antydronowe na kilku wielkopowierzchniowych obiektach IK oraz najnowocześniejsze zabezpieczenia antyterrorystyczne.
Organizator dostaw paliw dla Ukrainy.
Odpowiadał za funkcje bezpieczeństwa, kontroli, bezpieczeństwa informacji oraz za ciągłość działania w ORLEN S.A., Grypa Azoty S.A. oraz PERN S.A.
Pracował w Urzędzie Ochrony Państwa i Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego.
Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego i Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego, a także szeregu studiów podyplomowych na Uniwersytecie Wrocławskim i Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

Mateusz Pawłowski
CEO, Turrim

Mateusz Pawłowski
CEO, Turrim

Dariusz Piotrowski
VP, Dyrektor Zarządzający, Dell Technologies Polska

Dariusz Piotrowski
VP, Dyrektor Zarządzający, Dell Technologies Polska
Dariusz Piotrowski, objął stanowisko dyrektora generalnego polskiego oddziału Dell Technologies na początku września 2017 roku. Odpowiada za działalność firmy na polskim rynku, zarządzanie sprzedażą całego portfolio produktów i rozwiązań Dell Technologies, przeznaczonych dla użytkowników indywidualnych oraz biznesowych, oraz za rozwój firmy we wszystkich segmentach rynkowych.
W latach 2009- 2017 Dariusz Piotrowski sprawował kierownicze funkcje w Microsoft Polska. Był dyrektorem sprzedaży do klientów enterprise, p.o. dyrektora generalnego, a także dyrektorem działu nowych technologii. Wcześniej, przez 13 lat odpowiadał za różne działy w Cisco Systems Poland, m.in. za sprzedaż zaawansowanych technologii na rynki Europy Środkowej czy współpracę z partnerami w Polsce. Karierę zawodową rozpoczął w Naukowo-Akademickiej Sieci Komputerowej (NASK), gdzie do jego zadań należało projektowanie i wdrażanie ogólnokrajowych sieci teleinformatycznych.
Jest absolwentem Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Ukończył również studia MBA na Uniwersytecie Warszawskim oraz Uniwersytecie Illinois.

Ryszard Piotrowski
Koordynator ds. Cyberbezpieczeństwa, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego

Ryszard Piotrowski
Koordynator ds. Cyberbezpieczeństwa, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
mgr inż. Ryszard Piotrowski
– absolwent Politechniki Wrocławskiej
– wieloletni ekspert, praktyk i konsultant z zakresu problematyki przestępczości intelektualnej, cyberprzestępczości, przestępczości związanej z elektronicznymi instrumentami płatniczymi, prawa własności przemysłowej
– posiadane czwartą kadencję (19 lat) uprawnienia Biegłego Sądowego przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu, z dziedziny cyberprzestępczości i prawa własności przemysłowej
– czynny uczestnik kilkudziesięciu konferencji naukowych związanych z problematyką przestępczości intelektualnej, przestępczości popełnianej przy wykorzystaniu mediów zdalnych oraz przestępstw popełnianych na szkodę instytucji finansowych
– autor wielu publikacji branżowych w zakresie zagrożeń w sieci,
– z zawodu Policjant w randze młodszego inspektora – twórca struktury i Naczelnik Wydziału w Zarządzie CBZC we Wrocławiu. Obecnie w stanie spoczynku.
– absolwent Studia Executive Master of Business Administration – bezpieczeństwo,
w UNS w Łodzi
– obecnie zatrudniony na stanowisku Koordynatora ds. Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego
– wykładowca kontraktowy w Wyższej Szkole Prawa we Wrocławiu i Dolnośląskim Uniwersytecie DSW we Wrocławiu – przedmiot: Cyberbezpieczeństwo, ochrona przez Cyberprzestępczością i Cyberterroryzmem

Paweł Poncyljusz
Prezes Zarządu, MindMade Sp . z o.o.

Paweł Poncyljusz
Prezes Zarządu, MindMade Sp . z o.o.
Paweł Poncyljusz – 56 lat, żonaty, 4 dzieci, historyk, instruktor harcerski, polityk, przedsiębiorca. W latach 1998 – 2001 radny dzielnicy Śródmieście w Warszawie. W latach 1999 – 2001 doradca Wojewody Mazowieckiego. W latach 2001 – 2011 poseł na Sejm RP (PiS), zasiadał w komisjach Gospodarki; Infrastruktury; Skarbu Państwa; Edukacji, Nauki i Młodzieży; Spraw Zagranicznych; ds. Unii Europejskiej i „Przyjazne Państwo”. W latach 2006-2007 Sekretarz Stanu w Ministerstwie Gospodarki odpowiedzialny m.in. za górnictwo węgla kamiennego, offset, sprawy obronne, przemysł i rozwój gospodarczy. W latach 2012 – 2016 członek zarządu firmy przemysłu lotniczego Avio Polska Sp. z o.o. (GE Aviation). Od 2016 r. doradca zarządu firmy zbrojeniowej WB Electronics S.A. i członek Rady Nadzorczej RADMOR S.A. i FLYTRONIC Sp. z o.o. 2019 – 2023 r. ponownie poseł na Sejm RP i wiceprzewodniczący Klubu Parlamentarnego Koalicja Obywatelska. Pracował w Sejmowej Komisji Obrony oraz Sejmowej Komisji do Spraw Energii, Klimatu i Aktywów Państwowych.

Jacek Raubo
Szef działu analiz strategicznych, Defence24

Jacek Raubo
Szef działu analiz strategicznych, Defence24

dr Katarzyna Rawska
Ekspert ds umów offsetowych

dr Katarzyna Rawska
Ekspert ds umów offsetowych
Specjalistka ekonomii państwa, bezpieczeństwa międzynarodowego z bardzo dobrą znajomością wykorzystywania transakcji wiązanych w handlu międzynarodowym obrotu specjalnego. Swobodnie porusza się
po międzynarodowej arenie bezpieczeństwa, liczne konferencje, targi, kongresy zagraniczne. Jej praca naukowa została wykorzystana przez MON do celów regulacji problematyki offsetu w Polsce (nowelizacja ustawy offsetowej zgodnie z postanowieniami dyrektywy UE). Adiunkt PANS Jarosław, Ekspert Polskiego Lobby Polskiego , autor licznych książek i publikacji z obszaru bezpieczeństwa i technologii oraz współautor min. ekspertyzy dla Rządu Polskiego ws. offsetu z F-35. Ekspert NCBR z certyfikatami CBA. Stypendystka Kapitału Ludzkiego na wykonanie ekspertyzy rynku dla Pratt & Whithney S.A. (min. prawo antybojkotowe). Współorganizatorka licznych konferencji, debat, min dot. Programu Wisła, Narew, Miecznik. Partycypuje w łańcuchu dostaw obrotu specjalnego. Specjalizuje się w nowych technologiach wojskowych, spodoba rozliczeń zakupów uzbrojenia oraz absorpcji i dyfuzji technologicznej.

dr Klaudia Rosińska
Ekspert ds. przeciwdziałania dezinformacji i cyberbezpieczeństwa, Akademia Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu, Polskie Towarzystwo Bezpieczeństwa Narodowego
Medioznawca, pedagog, teolog. Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej, odbyła także półroczny staż badawczy w Uniwersytecie w Toronto. Adiunkt w Akademii Kultury Społecznej i Medialnej. Autorka książek na temat dezinformacji, zwłaszcza publikacji „Fake news. Geneza, istota, przeciwdziałanie” oraz artykułów naukowych na temat psychologicznej podatności na dezinformację. Od 2022 do 2024 roku ekspert ds. przeciwdziałania dezinformacji w NASK Państwowym Instytucie Badawczym oraz analityk w Centrum Badań nad Bezpieczeństwem w Akademii Sztuki Wojennej. Jej zainteresowania analityczne oraz badawcze koncentrują się wokół następujących obszarów: analiza jakościowa przekazów medialnych, techniki manipulacji w mediach, rosyjskie i chińskie operacje wpływu, podatność na dezinformację w wymiarze indywidualnym i społecznym, budowanie kompetencji informacyjnych w społeczeństwie obywatelskim, wpływ rozwoju technologicznego na rozwój poznawczy człowieka i przemiany społeczne, rozwój złośliwej AI.

prof. dr hab. Mariusz Ruszel
Prezes, Instytut Polityki Energetycznej im. I. Łukasiewicza w Rzeszowie

Witold Skomra
Szef Wydziału Ochrony Infrastruktury Krytycznej, Rządowe Centrum Bezpieczeństwa

Witold Skomra
Szef Wydziału Ochrony Infrastruktury Krytycznej, Rządowe Centrum Bezpieczeństwa

Szymon Sobczak
Deputy Director of Security Department, mBank

Szymon Sobczak
Deputy Director of Security Department, mBank

Michał Sobolewski
Wiceprezes Zarządu Banku, PKO Bank Polski

Michał Sobolewski
Wiceprezes Zarządu Banku, PKO Bank Polski
Manager z 22-letnim doświadczeniem w instytucjach finansowych zarówno w bankach jak i w firmach leasingowych. Od października 2018 r. związany z CA Auto Bank oddział w Polsce (wcześniej FCA Bank), gdzie pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu. W tym czasie był odpowiedzialny za wdrożenie na polskim rynku m. in. firm zależnych od CA Auto Bank: Leasys oraz Drivalia Lease, nowego innowacyjnego kanału sprzedaży e-commerce, wielu partnerstw strategicznych oraz rebrandingu banku, które miało miejsce w kwietniu 2023 r.
Wcześniej przez 11 lat pracował w departamencie sprzedaży w Banque PSA oraz PSA Finance.
Od grudnia 2022 roku członek Zarządu Drivalia Lease nadzorujący obszary: marketing i sprzedaż, operacyjna obsługa leasingu, polityka leasingowa.
W 2004 roku ukończył Wyższą Szkołę Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego w Warszawie na Wydziale Handlu Zagranicznego i Gospodarki Światowej na kierunku: Ekonomia.

Robert Sochacki
Wiceprezes Banku, Bank Pekao

Robert Sochacki
Wiceprezes Banku, Bank Pekao
Wiceprezes Zarządu Banku nadzorujący Pion Bankowości Korporacyjnej, Rynków i Bankowości Inwestycyjnej, Pion Bankowości Przedsiębiorstw oraz Centrum – Biuro Maklerskie Pekao
Absolwent Politechniki Warszawskiej oraz Canadian Executive MBA. Dyplomowany analityk finansowy – CFA (Chartered Financial Analyst). Ukończył również IESE Business School – Advanced Management Program. Od blisko 30 lat związany z rynkiem finansowym.
Od kwietnia 2015 r. do maja 2024 r. prezes Zarządu Beta Securities Poland S.A. – spółki, która wspiera rozwój funduszy ETF w Polsce. Wcześniej, w okresie od lipca 2011 r. do kwietnia 2014 r. członek Zarządu Opera TFI SA (gdzie odpowiadał za obszar inwestycji prywatnych – private equity) oraz Opera Dom Maklerski. Od czerwca 2007 r. do czerwca 2011 r. – wiceprezes Zarządu Banku Gospodarstwa Krajowego (odpowiedzialny za nadzór nad obszarem rynków finansowych, finansowania projektów inwestycyjnych i sprzedaży). Ponadto pracował w PKO Banku Polskim SA jako zastępca dyrektora Departamentu Skarbu oraz w Credit Lyonnais Bank Polska, gdzie kierował zespołem sprzedaży w Departamencie Skarbu.
Posiada wieloletnie doświadczenie w radach nadzorczych spółek kapitałowych. Zasiadał w radach nadzorczych spółek: Agiofunds TFI SA (członek Komitetu Ryzyka), PEKAES SA (członek Komitetu Audytu), SEKO S.A. (członek Komitetu Audytu), Krajowy Fundusz Kapitałowy SA, KUKE SA.
Był wykładowcą Warszawskiego Instytutu Bankowości. Ukończył liczne szkolenia i kursy z zakresu bankowości, zarządzania i finansów.

Maciej Stefaniak
Dyrektor ds. Bezpieczeństwa IT i Odporności Infrastruktury, ComCERT

Maciej Stefaniak
Dyrektor ds. Bezpieczeństwa IT i Odporności Infrastruktury, ComCERT

mjr rez. dr hab. inż. Jarosław Stelmach
Prezes Zarządu, Safety Project

mjr rez. dr hab. inż. Jarosław Stelmach
Prezes Zarządu, Safety Project
Mjr rez. dr hab. inż. Jarosław Stelmach, prof. uczelni – badacz, trener i popularyzator bezpieczeństwa. Doktor habilitowany nauk o bezpieczeństwie w obszarze antyterroryzmu oraz bezpieczeństwa obiektów użyteczności publicznej i infrastruktury krytycznej państwa. Autor kilkudziesięciu monografii i artykułów naukowych z tego zakresu. Profesor Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu, prezes zarządu firmy doradczo-szkoleniowej Safety Project sp. z o.o. oraz Fundacji Polski Instytut Bezpieczeństwa i Obronności. Ekspert Rządowego Centrum Bezpieczeństwa oraz senior ekspert NATO DEEP eAcademy. Pomysłodawca i organizator Międzynarodowego Kongresu Bezpieczeństwa Obiektów SAFE PLACE, Międzynarodowego Kongresu Antyterrorystycznego ICTC i Ogólnopolskich Warsztatów z reagowania na zamachy. Twórca kanału wiedzy o bezpieczeństwie „Project Safe-TY” na platformie YouTube. Ekspert z obszaru ZK, OL i OC. Służył w wojskach aeromobilnych oraz w oddziale specjalnym ŻW. Ukończył wiele kursów i szkoleń, w tym kurs dla oficerów policji sił powietrznych w USA, kurs dla dowódców operacji policyjnych i negocjatorów policyjnych oraz kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy. Wykonywał zadania negocjatora w Żandarmerii Wojskowej oraz kierował działaniami o charakterze policyjnym podczas zabezpieczeń uroczystości i przedsięwzięć wojskowych. Posiada aktualne wpisy na listy kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego. Legitymuje się poświadczeniem bezpieczeństwa do klauzuli TAJNE wydanym przez ABW w 2024 r. Ekspert zewnętrzny w grupie zadaniowej MSWiA w zakresie ochrony AT IK w latach 2017–2018. Rzeczoznawca Polskiej Izby Ochrony oraz certyfikowany audytor wiodący ISO 27001:2022. Ekspert w Radzie Interesariuszy na Wydziale Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego.

Cezary Stypułkowski
Prezes Zarządu, Bank Pekao

Cezary Stypułkowski
Prezes Zarządu, Bank Pekao
Prezes Zarządu Banku
W latach 2010 – 2024 prezes mBank S.A.
Pełni funkcję wiceprzewodniczącego Rady Związku Banków Polskich oraz przewodniczy Sekcji Banków Dużych przy ZBP. Od 2022 r. zasiada w międzynarodowej radzie doradców MasterCard. W październiku 2024 r. dołączył do Rady Institute of International Finance (IIF) w Waszyngtonie, najważniejszej globalnej organizacji branży finansowej, zrzeszającej blisko 500 największych podmiotów z ponad 60 krajów. Od 2012 r. jest współprzewodniczącym Emerging Markets Advisory Council przy IIF.
W latach 2006-2010 pracował w J.P. Morgan w Londynie, gdzie od 2007 roku był dyrektorem zarządzającym banku inwestycyjnego J.P. Morgan na Europę Środkową i Wschodnią.
W latach 2003-2006 pełnił funkcję prezesa zarządu Grupy PZU, a w latach 1991-2003 kierował zarządem Banku Handlowego S.A. w Warszawie.
Był członkiem międzynarodowej rady doradczej zarządu Deutsche Banku, Europejskiej Rady Doradców J.P. Morgan, międzynarodowej rady doradczej INSEAD oraz członkiem Geneva Association.
Jest doktorem nauk prawnych Uniwersytetu Warszawskiego. W późnych latach osiemdziesiątych jako stypendysta Fulbrighta studiował na Business School Uniwersytetu Columbia w Nowym Jorku.

Andrzej Szewiński
Zastępca Przewodniczącego Sejmowej Komisji Obrony Narodowej

Andrzej Szewiński
Zastępca Przewodniczącego Sejmowej Komisji Obrony Narodowej

dr Damian Szlachter
Ekspert ds. ochrony IK , Polskie Towarzystwo Bezpieczeństwa Narodowego

dr Damian Szlachter
Ekspert ds. ochrony IK , Polskie Towarzystwo Bezpieczeństwa Narodowego
dr Damian Szlachter – wieloletni urzędnik państwowy, ekspert ds. ochrony IK w PTBN, członek EU PSA Komisji Europejskiej, audytor ochrony lotnictwa cywilnego.

Krzysztof Szubert
Pełnomocnik Dyrektora ds. Komercjalizacji i Współpracy Międzynarodowej, Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy
Krzysztof Szubert to polski przedsiębiorca, inwestor i doradca strategiczny z blisko 30-letnim
doświadczeniem w branży nowoczesnych technologii cyfrowych oraz finansów.
Doświadczony zarówno jako CEO prywatnych przedsiębiorstw obszaru ICT, jak i urzędnik
państwowy pełniący wysokie stanowiska w administracji publicznej. Pierwszy w historii
Polski przedstawiciel naszego kraju zaproszony na spotkanie Ministrów cyfryzacji grupy
G20. Za swoje zasługi został odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski.
Absolwent Politechniki Warszawskiej. Od 2017 do 2020 roku Visiting Fellow na
Uniwersytecie Oksfordzkim, a od 2024 roku pełni funkcję Senior Associate Member oraz
Senior Expert w Centre of Excellence in Cyber Security (ACE-CSR) tej uczelni. Od sierpnia
2022 Członek Rady Wysokiego Szczebla ds. Współpracy Cyfrowej ONZ (IGF). Wieloletni
ekspert Business Centre Club (BCC). Członek zespołu mentorów i ekspertów NATO DIANA.
W latach 2020-2022 prezes Zarządu funduszu ko-inwestycyjnego VC NIF ASI S.A., w latach
2022 2024 wiceprezes Zarządu i CIO w PKO TFI S.A. – części PKO BP, największego banku
w Polsce – odpowiadając za transformację cyfrową, cyberbezpieczeństwo oraz inicjatywy
cyfrowego biznesu.

Wojciech Szyksznia
Dyrektor Pionu Bezpieczeństwa, Polskie Elektrownie Jądrowe

Wojciech Szyksznia
Dyrektor Pionu Bezpieczeństwa, Polskie Elektrownie Jądrowe

bryg. dr Barbara Szykuła-Piec
Kierowniczka Zakładu Edukacji Społecznej w Katedrze Nauk Społecznych Wydziału Inżynierii Bezpieczeństwa i Ochrony Ludności, Akademia Pożarnicza

bryg. dr Barbara Szykuła-Piec
Kierowniczka Zakładu Edukacji Społecznej w Katedrze Nauk Społecznych Wydziału Inżynierii Bezpieczeństwa i Ochrony Ludności, Akademia Pożarnicza
Kierowniczka Zakładu Edukacji Społecznej w Katedrze Nauk Społecznych Wydziału Inżynierii Bezpieczeństwa i Ochrony Ludności, Socjolożka, funkcjonariuszka PSP, wykładowczyni akademicka pełniąca służbę w Akademii Pożarniczej w Warszawie.
Doktor socjologii, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Filozofii i Socjologii oraz Uniwersytetu w Białymstoku, Wydziału Historyczno-Socjologicznego, interwentka kryzysowa,
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie naukowo-dydaktyczne w prowadzeniu zajęć z zakresu socjologii, psychologii, komunikacji interpersonalnej oraz społecznej. Specjalizuje się w pracy z osobami pełniącymi służbę w warunkach wysokiego ryzyka, szczególnie w kontekście stresu zawodowego, zarządzania kryzysowego i interwencji psychologicznych.
Uczestniczka staży naukowych w Lwowskim Uniwersytecie Bezpieczeństwa Życia oraz w Interdyscyplinarnym Centrum Monitoringu Zagrożeń Ludności i Infrastruktury Krytycznej w Uniwersytecie Pomorskim w Słupsku. Członkini Zespołu ds. Rozwoju Prewencji Społecznej przy Akademii Pożarniczej. Kierownik zadań w zespole badawczym w projekcie badawczo-rozwojowym Improving Disaster Risk Reduction in Transcarpathian Region, Ukraine / ImProDiReT. Ekspertka międzynarodowych projektów badawczo rozwojowych m.in. Needs-based Education and Studies in Societal Security; Project Improving of Civil Protection in Amalgamated Hromadas of Ukraine – Next Step; Lower the impact of aggravating factors in crisis situations thanks to adaptative foresight and decision-support tools. W ramach polskiej pomocy kierowała pracami zespołu badawczego projektu Ekologistyka – usprawnianie zarządzania składowiskami odpadów w obwodzie lwowskim oraz współrealizowała projekt: Wsparcie prewencji społecznej na Ukrainie poprzez rozwój edukacji dla bezpieczeństwa dzieci i młodzieży przy wykorzystaniu sal edukacyjnych;
W obszarze socjologii prowadzi badania i zajęcia z zakresu społecznej struktury i dynamiki grup oraz socjologii bezpieczeństwa publicznego, rezyliencji społecznej i organizacyjnej dot. oceny zdolności społeczności i organizacji do adaptacji i odbudowy po doświadczeniu sytuacji kryzysowej. W obszarze psychologii prowadzi zajęcia dotyczące zarządzania stresem operacyjnym, interwencji kryzysowej oraz psychologii grupy i komunikacji interpersonalnej (rozwijanie umiejętności współpracy w zespołach oraz skutecznego komunikowania się z osobami poszkodowanymi i ich rodzinami).
Przez ostatnie 6 lat aktywnie uczestniczy w kształceniu kadr ratowniczych, współprowadząc przedmioty związane z współpracą z mediami w działaniach PSP (przygotowanie do kontaktów z mediami w sytuacjach kryzysowych, zarządzania informacją oraz udzielania wywiadów prasowych i telewizyjnych), przekazem informacji o zdarzeniu ratowniczym (nauczanie zasad skutecznego formułowania komunikatów, raportowania i udzielania rzetelnych informacji o prowadzonych działaniach ratunkowych) oraz komunikacją społeczną i kryzysową (rozwijanie umiejętności zarządzania komunikacją w sytuacjach nadzwyczajnych, przeciwdziałania dezinformacji oraz budowania relacji z lokalnymi społecznościami w celu zwiększenia poziomu zaufania publicznego).

dr hab. Agata Tyburska
Profesor Instytutu Służby Prewencyjnej Wydziału Bezpieczństwa i Nauk Prawnych, Akademii Policji w Szczytnie

dr hab. Agata Tyburska
Profesor Instytutu Służby Prewencyjnej Wydziału Bezpieczństwa i Nauk Prawnych, Akademii Policji w Szczytnie
dr hab. Agata Tyburska – mł. insp. Policji w st. spoczynku, funkcjonariusz Policji
z trzydziestoletnim stażem służby, obecnie zatrudniona w Akademii Policji w Szczytnie, gdzie jako profesor uczelni, prowadzi zajęcia z zakresu bezpieczeństwa państwa, infrastruktury krytycznej i ochrony ludności. Doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki społecznej (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu), doktor habilitowany nauk społecznych, dyscyplina: nauki o bezpieczeństwie (Akademia Obrony Narodowej
w Warszawie). W latach 2000–2007 kierowała Zakładem Służby Prewencyjnej. Z kolei
w okresie od 2018 do 2019 roku pełniła funkcje prorektora do spraw studiów, a następnie – do 2021 roku – prorektora do spraw rozwoju Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie. Była również przewodniczącym rady naukowej kwartalnika Przegląd Policyjny, redaktorem naczelnym półrocznika Internal Security oraz kwartalnika Policja. Kwartalnik Kadry Kierowniczej Policji (czasopism naukowych wydawanych w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie, obecnie Akademii Policji w Szczytnie). Kierownik i wykonawca zadań i projektów badawczych
z zakresu bezpieczeństwa i obronności, m.in. z ramienia Akademii Policji w Szczytnie kierowała wykonaniem zadań w ramach projektu badawczego finansowanego przez NCBiR „Mobilny punkt dystrybucyjny infrastruktury teleinformatycznej (MPDIT)” realizowanego w latach 2018 – 2023, (lider projektu: Politechnika Warszawska, kierownik projektu: prof. dr hab. Krzysztof Poźniak). Wymieniony projekt podczas II Międzynarodowych Targów POLSECURE w Kielcach (2023 r.), otrzymał prestiżową nagrodę POLSECURE, został również wyróżniony przez Redakcję portal-mundurowy.pl oraz Jury konkursowe
w konkursie „Innowacje dla Bezpieczeństwa i Obronności” (2024 r.).
Zainteresowania naukowe dr hab. Agaty Tyburskiej związane są bezpośrednio
z bezpieczeństwem wewnętrznym państwa. W ostatnich piętnastu latach aktywność naukowo – badawcza dr hab. Agaty Tyburskiej oscyluje głównie wokół problematyki infrastruktury krytycznej, ochrony ludności oraz zagrożeń bezpieczeństwa i porządku publicznego Jest autorką wielu opracowań naukowych z zakresu bezpieczeństwa wewnętrznego i porządku publicznego. W 2025 roku otrzymała wyróżnienie Polskiego Towarzystwa Nauk
o Bezpieczeństwie z siedzibą w Siedlcach, w Konkursie na najlepszą monografię i artykuł naukowy z zakresu nauk o bezpieczeństwie wydany w latach 2020-2024, za artykuł naukowy pt. Badania powiązań i zależności systemów infrastruktury krytycznej podstawą uodparniania infrastruktury krytycznej państwa i dużych aglomeracji miejskich(„Journal of Modern Science”, Tom 3/52/2023).

Rozalia Urbanek
Dyrektora inwestycyjna, PFR Ventures

Rozalia Urbanek
Dyrektora inwestycyjna, PFR Ventures
Dyrektorka inwestycyjna w PFR Ventures. Jest odpowiedzialna za inwestycje w fundusze Private Equity i Venture Capital. Posiada 8-letnie doświadczenie w tej branży (wcześniej pracowała w funduszach PineBridge Investment i ForeVest) oraz 2-letnie doświadczenie w doradztwie transakcyjnym (due diligence i M&A w EY). Ukończyła program CEMS MIM na Uniwersytecie Ekonomicznym w Wiedniu i Szkołę Główną Handlową w Warszawie

Magdalena Wilczyńska
Dyrektor Pionu Ochrony Informacyjnej Cyberprzestrzeni , NASK Państwowy Instytut Badawczy

Magdalena Wilczyńska
Dyrektor Pionu Ochrony Informacyjnej Cyberprzestrzeni , NASK Państwowy Instytut Badawczy
Magdalena Wilczyńska od lat zajmuje się prawami człowieka, społeczeństwem obywatelskim i demokracją. Ma bogate doświadczenie w badaniu dezinformacji. W Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych kierowała zespołem analityków, którzy identyfikują, analizują i systematyzują metody rosyjskiej propagandy w Polsce. Odpowiadała za badania nad dezinformacją prowadzone przez Fundację TechSoup w 14 państwach europejskich. Uczestniczyła także w międzynarodowych zespołach, które badały rosyjskie manipulacje w sieci, odpowiadała za analizę dezinformacji rosyjskiej w Polsce w organizacji Debunk EU oraz dezinformacji wyborczej w organizacji Alliance4Europe, z wykorzystaniem metodologii DISARM Framework. Była pomysłodawczynią i koordynatorką projektu dotyczącego edukacji o dezinformacji dla dzieci i młodzieży – Zmierz Informację. Była ekspertką prawną w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich, Departamencie Prawa Konstytucyjnego, Międzynarodowego i Europejskiego. Zajmowała się sprawami z zakresu wolności słowa, wolności zgromadzeń, praworządności i niezawisłości sądownictwa. Jako naukowczyni na Uniwersytecie Jagiellońskim uczestniczyła w projekcie POPREBEL – Populistyczny bunt przeciwko nowoczesności w Europie Wschodniej XXI wieku: neotradycjonalizm i neofeudalizm. Jest absolwentką Central European University, gdzie obroniła pracę z zakresu praw człowieka. Ukończyła także prawo oraz dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim. Stypendystka Landecker Democracy Fellowship, Humanity in Action. Doktorantka Instytutu Nauk Prawnych PAN.

Waldemar Wilk
Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Spółki, MISTA

Waldemar Wilk
Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Spółki, MISTA

gen. dyw. pil. Cezary Wiśniewski
Zastępca Dowódcy Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych

gen. dyw. pil. Cezary Wiśniewski
Zastępca Dowódcy Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych
Generał dywizji Cezary Wiśniewski jest Zastępcą Dowódcy Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych RP. Generał dywizji Cezary Wiśniewski wstąpił do Sił Powietrznych RP
w 1987 roku, rozpoczynając studia w Wyższej Szkole Lotniczej w Dęblinie.
Na czwartym roku studiów rozpoczął latanie na samolotach bojowych MiG-21UM/MF. Uzyskał III klasę pilota wojskowego 14 stycznia 1991 roku w 58 Pułku Szkolenia Lotniczego w Dęblinie. Pierwszy stopień oficerski otrzymał w 1991 roku po ukończeniu Wyższej Szkoły Lotniczej.
Absolwent Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych (1991) i Wyższej Szkoły Pedagogicznej (1997). W 2001 roku ukończył Akademię Obrony Narodowej w Warszawie. Następnie ukończył kursy zagraniczne (Kurs Oficerów Dywizjonu, Baza Sił Powietrznych Maxwell, USA – 2003, Kurs COMAO, TLP Florenns, Belgia – 2008).
W 2009 roku ukończył studia podyplomowe w zakresie służby zagranicznej
i międzynarodowej na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, w 2014 roku ukończył studia magisterskie w zakresie studiów strategicznych, Air War College na United States Air Force University, Maxwell AFB, USA. Odznaczony wieloma medalami i odznaczeniami oraz wpisem do „Księgi Honorowej Ministra Obrony Narodowej”. Pełnił ważne funkcje, w tym funkcję Szefa Inspektoratu Bezpieczeństwa Lotniczego MON – Przewodniczącego Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych (2016), Inspektora Sił Powietrznych (2016-2017) oraz stanowisko Attaché Obrony w USA (2017-2021).

mjr Sławomir Woch
3 Podkarpacka Brygada Obrony Terytorialnej

mjr Sławomir Woch
3 Podkarpacka Brygada Obrony Terytorialnej

Agata Wojda
Prezydentka Miasta Kielce

Agata Wojda
Prezydentka Miasta Kielce

Piotr Woźniak
Minister Gospodarki w latach 2005–2007, Podsekretarz w Ministerstwie Środowiska i Główny Geolog kraju w latach 2011–2013, Prezes PGNiG w latach 2016-2020

Piotr Woźniak
Minister Gospodarki w latach 2005–2007, Podsekretarz w Ministerstwie Środowiska i Główny Geolog kraju w latach 2011–2013, Prezes PGNiG w latach 2016-2020

Mirosław Wróblewski
Prezes, Urząd Ochrony Danych Osobowych

Mirosław Wróblewski
Prezes, Urząd Ochrony Danych Osobowych
Absolwent studiów prawniczych oraz politologicznych (specjalizacja – stosunki międzynarodowe). Jest autorem blisko 100 artykułów i publikacji naukowych z zakresu prawa konstytucyjnego, międzynarodowego, europejskiego oraz ochrony praw człowieka.
W latach 2007–2024 był pracownikiem Biura Rzecznika Praw Obywatelskich, gdzie pełnił funkcję dyrektora Zespołu Prawa Konstytucyjnego, Międzynarodowego i Europejskiego. Były Przewodniczący Komisji Praw Człowieka przy Krajowej Radzie Radców Prawnych.
Był członkiem zarządu Agencji Praw Podstawowych Unii Europejskiej (EU Fundamental Rights Agency) na kadencję w latach 2012-2017. W 2012 r. wybrany na przewodniczącego Komisji Budżetowej Agencji, a w 2014 r. wybrany przez zarząd do 4-osobowego Executive Committee w Agencji.
W latach 2009–2010 był koordynatorem zainicjowanego przez RPO Programu Współpracy Ombudsmanów Państw Partnerstwa Wschodniego UE. Wielokrotnie brał udział w przygotowaniu stanowisk oraz reprezentował RPO w postępowaniach sądowych, przed Trybunałem Konstytucyjnym, Trybunałem Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE), Europejskim Trybunałem Praw Człowieka (ETPCz).
Występował w charakterze eksperta na zaproszenie instytucji międzynarodowych (m.in. Rada Europy, Europejska Komisja przeciwko Rasizmowi i Nietolerancji (ECRI), Komisja Europejska, Wysoki Przedstawiciel ONZ ds. Praw Człowieka) oraz krajowych (w Europie i Azji). Od marca 2019 do 25 stycznia 2024 r. był członkiem zarządu Europejskiej Sieci Krajowych Instytucji Ochrony Praw Człowieka (ENNHRI). Członek Polskiego Stowarzyszenia Prawa Europejskiego, Polskiego Towarzystwa Konstytucyjnego oraz Stowarzyszenia im. prof. Zbigniewa Hołdy.

Maciej Wyczesany
Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, Apator SA

Maciej Wyczesany
Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, Apator SA
Od marca 2023 r. stoi na czele Apator SA, tworzącej międzynarodową grupę kapitałową producentów urządzeń i systemów pomiarowych, a także dostawców rozwiązań informatycznych i technicznych dla inteligentnych sieci elektroenergetycznych, wodnych i gazowych.
Maciej Wyczesany jest menadżerem z ponad 20-letnim doświadczeniem zdobytym w podmiotach branży przemysłowej z kapitałem zarówno polskim, jak i międzynarodowym. W latach 2009-2022 pełnił funkcje Dyrektora Finansowego i Członka Zarządu w DOVISTA Polska Sp. z o.o., należącej do duńskiej grupy VKR produkującej stolarkę okienną i drzwiową, w skład której wchodzi m.in. Velux. W latach 2006-2009 pełnił funkcję CFO oraz głównego księgowego w należącej do szwedzkiej grupy kapitałowej spółce Gunnebo Industries, działającej w branży budowlanej. Był odpowiedzialny m.in. za procesy fuzji i przejęć oraz procesy inwestycyjne związane ze zwiększaniem wartości firmy. Bezpośrednio zarządzał obszarami finansów, controllingu, HR oraz IT. Realizował zadania związane z opracowaniem i wdrażaniem strategii firm, budowaniem zespołów oraz procesami zmiany kultury organizacyjnej.
Jest absolwentem kierunku ekonomia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz programu IMD – Digital Disruption in Business.

Karolina Wysota
Dziennikarka, Money.pl

Karolina Wysota
Dziennikarka, Money.pl

Patrycjusz Wyżga
Dziennikarz, Wirtualna Polska & Prowadzący podcast "didaskalia"

Patrycjusz Wyżga
Dziennikarz, Wirtualna Polska & Prowadzący podcast "didaskalia"
Jestem dziennikarzem od 2001 roku.
Prowadzę na YouTube kanał „Didaskalia” (310k+ subskrypcji), publicystyczne programy wideo w Wirtualnej Polsce, programy informacyjne w Telewizji WP oraz audycje w Radiu 357.
Poprzednio byłem szefem zespołu dziennikarzy ekonomicznych w Programie Trzecim Polskiego Radia i głównym gospodarzem trzygodzinnego, popołudniowego pasma „Zapraszamy do Trójki”.
Wcześniej – przez ponad 10 lat – pracowałem w TVN. Byłem prezenterem programów informacyjnych i prowadzącym rozmowy w TVN24 Biznes i Świat oraz – wcześniej – reporterem TVN CNBC, przygotowującym materiały o tematyce gospodarczej.

Tomasz Zakrzewski
Przewodniczący Platformy Bezpieczeństwa i Obronności, Pracodawcy RP

Tomasz Zakrzewski
Przewodniczący Platformy Bezpieczeństwa i Obronności, Pracodawcy RP

Mateusz Zawistowski
Prezes Zarządu, MS Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. (Grupa PGZ) (Polish Defence Fund)

Mateusz Zawistowski
Prezes Zarządu, MS Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. (Grupa PGZ) (Polish Defence Fund)

dr inż. Łukasz Zaworski
Członek Zarządu, Dyrektor ds. Rozwoju Produktów, Apator

dr inż. Łukasz Zaworski
Członek Zarządu, Dyrektor ds. Rozwoju Produktów, Apator
Członek Zarządu, Dyrektor ds. Rozwoju Produktów w Apator SA. Odpowiada za kreowanie i realizację strategii Grupy Apator w obszarze rozwoju produktów.
Łukasz Zaworski jest absolwentem kierunku fizyka techniczna Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika oraz otrzymał stopień naukowy doktora nauk technicznych w dziedzinie elektronika na Politechnice Wrocławskiej. Ponadto ukończył studia podyplomowe Executive MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Związany z Apator SA od 2011 r., pracował jako kierownik projektów R&D, a od 2018 r. pełnił funkcję Dyrektora ds. Rozwoju Aparatury i Systemów Pomiarowych Apator SA oraz Pełnomocnika Zarządu Apator SA ds. Badań i Rozwoju w Grupie Apator. Jest członkiem Rad Nadzorczych spółek Apator Metrix Sp. z o.o., spółki zależnej od Apator SA, która jest producentem i dostawcą gazomierzy na rynek krajowy i zagraniczne) oraz Apator Rector Sp. z o.o., spółki zależnej od Apator SA, która jest producentem produktów i usług informatycznych wspomagających i automatyzujących obsługę procesów biznesowych dla utilities. Wchodzi także w skład Rady Dyrektorów Apator Miitors ApS, duńskiej spółki zależnej od Apator Powogaz SA, która jest jednostką badawczo-rozwojową pracującą nad technologią ultradźwiękową w obszarze opomiarowania wody i ciepła.

Tomasz Zdzikot
Przewodniczący Rady, Fundacja SET Security-Energy-Technology

Tomasz Zdzikot
Przewodniczący Rady, Fundacja SET Security-Energy-Technology
Radca prawny, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Absolwent studiów podyplomowych, MBA i DBA z zakresu cyberbezpieczeństwa w Wojskowej Akademii Technicznej oraz Akademii Marynarki Wojennej, a także szeregu innych programów, m.in. w IESE Business School. W latach 2015-2018 Podsekretarz Stanu, a następnie Sekretarz Stanu w MSWiA. Od stycznia 2018 do kwietnia 2020 r. Sekretarz Stanu w MON, pełniący również funkcję Pełnomocnika MON ds. Bezpieczeństwa Cyberprzestrzeni. Od kwietnia 2020 r. do sierpnia 2022 r. był Prezesem Zarządu Poczty Polskiej S.A. Następnie Wiceprezes i Prezes Zarządu KGHM Polska Miedź. S.A. (2022-2024). W latach 2021-2023 był Przewodniczącym Zespołu Doradców Społecznych MON ds. Cyberbezpieczeństwa. W grudniu 2021 roku powołany przez Prezydenta RP Andrzeja Dudę w skład Rady ds. Bezpieczeństwa i Obronności, a w lipcu 2024 roku równolegle także do Rady ds. Strategicznych Projektów Rozwojowych. Od 2025 r. Przewodniczący Rady Fundacji SET Security-Energy-Technology, polskiego think-tanku działający na rzecz bezpieczeństwa narodowego.

Monika Żaboklicka
Dyrektor Działu ds. Łańcuchów Logistycznych, DB Port Szczecin

Monika Żaboklicka
Dyrektor Działu ds. Łańcuchów Logistycznych, DB Port Szczecin
Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego. Całe życie zawodowe związała z logistyką, od 15 lat pracuje w DB Port Szczecin – jednym z największych terminali przeładunkowych zespołu portów Szczecin-Świnoujście. Obecnie zajmuje stanowisko dyrektora ds. łańcuchów logistycznych, odpowiada też za ładunki specjalne, w tym wojskowe, oraz współpracę z urzędami. Działa we władzach Rady Interesantów Portu Szczecin, organizacji przedsiębiorców wspierającej rozwój portu.

Dominik Żochowski
Co-Founder / President of the Board, ENGAVE S.A.

Dominik Żochowski
Co-Founder / President of the Board, ENGAVE S.A.
Dominik Żochowski, polski przedsiębiorca, współwłaściciel Engave S.A., ukończył Wydział Lekarski AM w Warszawie. Karierę w IT rozpoczął w USA, rozwijając oprogramowanie do diagnostyki medycznej. Po powrocie do Polski pracował w IBM Polska, gdzie osiągał najlepsze wyniki w regionie EMEA. Przeszedł z IBM Polska do administracji publicznej, gdzie jako Dyrektor Generalny Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) wdrażał kluczowe projekty informatyzacji ochrony zdrowia, w tym ustawę o rejestracji usług medycznych i systemy ZOZMail oraz Rejestr Jednostek Ratownictwa Medycznego. W późniejszych latach pracował również dla Oracle Polska i na nowo w IBM. Bogate doświadczenie zdobyte w branży IT skłoniło go do założenia własnej firmy specjalizującej się w zaawansowanych technologiach informatycznych.
Dominik Żochowski to charyzmatyczna i zdecydowana osobowość, uznawany ekspert w sektorze IT. Jego niekonwencjonalny styl bycia i bezkompromisowość w wyrażaniu opinii idą w parze z kreatywnością i silnym zmysłem handlowym. Jest ceniony za umiejętność precyzyjnej oceny finansowych skutków decyzji biznesowych. Potrafi budować relacje zarówno w świecie biznesu, jak i polityki, mistrzowsko rozwijając i poszerzając swoje kompetencje zawodowe.

r.pr. Izabella Żyglicka
Doradczyni Prezesa Pracodawców RP

r.pr. Izabella Żyglicka
Doradczyni Prezesa Pracodawców RP

August Żywczyk
Wiceprezes, Defence24

August Żywczyk
Wiceprezes, Defence24