1. Zasady ogólne
1.1 Akredytacja prasowa umożliwia bezpłatny udział w Kongresie, obejmujący dostęp do prelekcji oraz materiałów konferencyjnych.
1.2 Kontakt w sprawie uzyskania akredytacji odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną, na adres e-mail: j.tulo@mmcpolska.pl.
1.3 Akredytacja jest imienna i nie może być przekazana osobom trzecim.
2. Warunki przyznania akredytacji
2.1 Akredytacje udzielane są wyłącznie aktywnym zawodowo dziennikarzom, współpracującym na bieżąco ze wskazaną w formularzu o akredytację redakcją.
2.2 W celu otrzymania akredytacji należy:
-
Wypełnić formularz akredytacyjny dostępny na stronie Kongresu w zakładce „Akredytacje”.
-
Opublikować informację o Kongresie na stronie/kanale/profilu, przesyłając link do publikacji na adres: j.tulo@mmcpolska.pl lub złożyć oświadczenie o zobowiązaniu się do umieszczenia publikacji dotyczącej Kongresu najpóźniej do dwóch tygodni po jego zakończeniu.
-
Wskazać nazwę redakcji oraz link do strony internetowej redakcji w formularzu akredytacyjnym.
2.3 Organizator podejmuje decyzję o przyznaniu akredytacji na podstawie wypełnionego formularza. O wyniku zgłoszenia uczestnik zostanie poinformowany drogą elektroniczną nie później niż na dwa tygodnie przed Kongresem.
2.4 Każda redakcja może ubiegać się maksymalnie o trzy akredytacje (dla dziennikarza, fotografa i operatora kamery). W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość przyznania dodatkowych akredytacji po wcześniejszym zgłoszeniu na adres: j.tulo@mmcpolska.pl.
2.5 W ramach akredytacji Organizator nie zapewnia noclegów ani wyżywienia uczestnikom.
2.6 Formularz akredytacyjny będzie aktywny do dnia Kongresu. Zgłoszenia w dniu Kongresu są możliwe, jednak odpowiedź na wniosek może być opóźniona. W przypadku niemożności uczestnictwa w Kongresie należy poinformować o tym Organizatora, wysyłając wiadomość na adres: j.tulo@mmcpolska.pl.
2.7 Redakcja może zgłosić kilku dziennikarzy, przy czym każda akredytacja musi dotyczyć odrębnego panelu. Każda akredytacja jest równoważna jednej publikacji. Dziennikarz otrzyma swój identyfikator do rejestracji na 15 minut przed rozpoczęciem interesującego go panelu i jest zobowiązany zwrócić identyfikator bezpośrednio po zakończeniu panelu.
3. Zasady korzystania z akredytacji
3.1 Akredytacja jest ważna wyłącznie dla osoby, której została przyznana, i może być wykorzystana wyłącznie do celów prasowych związanych z relacjonowaniem Kongresu.
3.2 Dziennikarze posiadający akredytację są zobowiązani do:
-
Noszenia identyfikatora w widocznym miejscu podczas Kongresu.
-
Przestrzegania zasad etyki dziennikarskiej oraz profesjonalizmu.
-
Poinformowania organizatora o publikacjach związanych z Kongresem, przesyłając linki lub kopie materiałów na adres: j.tulo@mmcpolska.pl.
3.3 Rejestracja audio, wideo oraz fotografowanie Kongresu są dozwolone, jednak relacja wideo z paneli/wystąpień nie może przekraczać 90 sekund.
3.4 Dziennikarze nie mogą zakłócać przebiegu Kongresu, przeszkadzać innym uczestnikom, naruszać ich prywatności ani zmuszać do udzielania odpowiedzi.
3.5 W przypadku zamiany osoby akredytowanej, należy zgłosić swoją nieobecność na adres e-mail Organizatora, a nowy uczestnik musi wypełnić formularz akredytacyjny.
4. Zasady publikacji materiałów
4.1 Redakcje publikujące materiały tekstowe (wywiady, wypowiedzi prelegentów, relacje itd.) zobowiązane są do umieszczenia w artykule informacji, że materiał pochodzi z Kongresu.
4.2 Redakcja ma obowiązek opublikować materiały relacjonujące Kongres najdalej w terminie 14 dni od dnia zakończenia Kongresu, lub, jeśli ww. termin jest niemożliwy do spełnienia z uwagi na harmonogram publikacji wydań, w najbliższym do daty Kongresu wydaniu czasopisma. . O planowanym terminie publikacji należy powiadomic Organizatora wysyłając wiadomość na adres: j.tulo@mmcpolska.pl.
5. Prawa i obowiązki organizatora
5.1 Organizator zastrzega sobie prawo do:
-
Negatywnego rozpatrzenia wniosku o akredytację bez podania przyczyny.
-
Monitorowania publikowanych materiałów związanych z Kongresem.
-
Wprowadzania zmian w programie Kongresu.
-
Aktualizacji regulaminu, którego najnowsza wersja będzie dostępna na oficjalnej stronie Kongresu.
5.2 Organizator udostępni akredytowanym dziennikarzom identyfikatory „PRESS” oraz materiały prasowe, w tym zdjęcia z Kongresu.
5.3 W razie nieprzestrzegania warunków niniejszego regulaminu, Organizator ma prawo odmówić przyznania akredytacji na kolejną edycję Kongresu.
6. Przetwarzanie danych osobowych
6.1 Osoby ubiegające się o akredytację wyrażają zgodę na:
-
Przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz RODO w zakresie niezbędnym do realizacji procesu akredytacyjnego.
-
Dodanie ich adresu e-mail do bazy danych organizatora oraz otrzymywanie newsletterów.
-
Utrwalanie wizerunku w postaci fotografii, streamingu w Internecie oraz wideogramów podczas Kongresu.
7. Postanowienia końcowe
7.1 Dziennikarze zobowiązani są do poinformowania w swoich publikacjach o fakcie, że materiały pochodzą z Kongresu.
7.2 Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyznania akredytacji mediom, które nie spełniają wymagań profilowych wydarzenia, nie są aktualizowane lub zgłosiły nadmierną liczbę uczestników.
7.3 W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego.